miercuri, 17 decembrie 2014

N-am masina, nu-mi pasa

Ceea ce ma intereseaza sunt trotuarele.

Iarna sunt terminat cand merg pe trotuar. Toata zapada de pe carosabil zboara singura pe trotuar. Neah, o arunca negricosii aia in verde. Nenorocitii.
Cel mai de cacat e cand vad ca mai vine si o dulama grabita din fata si trebuie sa renunte unul dintre noi, psihologic renunta cel mai mic, eu in caz, o las sa treaca si ma uit cum stau pana la genunchi in zapada. Noroc ca femeia poarta UGG si am partie.
De ce nu deszapeziti si trotuarele, domnilor primari sau sefi de santier sau cine pla mea se ocupa de chestiile astea? (e scris corect deszapezire, nu te mai intreba). De ce? De ce cobor din autobuz pe partia de ski din Alpii capitalei? Oh nu, problema nu e doar in capitala, e peste tot in .ro, in toate orasele.
Si mai fascinanta e atunci cand masinile stau si alea pe trotuar. Pe unde mai trecem si noi ? Pe deasupra ar trebui, sa va las bocanci pe pavilion. Dar stiu ca nu aveti bani de reparatii si mi-e mila de voi, soferi tristi ca benzina e scumpa si ca sunt gauri in sosea si ca taxa e mare si cate si mai cate. Sincer nu-mi pasa de problemele tale, NU-TI MAI PARCA MASINA PE TROTUAR.
Iarna asta imi iau inima-n bocanci si o sa merg pe sosea, linistit, cat mai aproape de trotuar. Daca ma intreaba careva de ce nu merg pe trotuar, il invit sa-si plimbe familia pe poteca aia inghetata.
Ah si nu zic de trotuarele alea din fata caselor, ca oamenii chiar fac tot posibilul sa nu ia amenzi si sa evite sa-si rupa vreunu gatul in fata gardului. Zic de trotuarele de care trebuie sa se ocupe Primaria.

Hai ca vedeti voi cand vine zapada, o sa va ganditi la mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Baga aici